Wednesday, June 29, 2011

SEMOGA CEPAT SEMBUH PAK NGAH :)

salam semua :)
hum entri kali nh aku nk cete pasal pak ngah aku yg sekarang tgh sakit kat ward HDW at hospital kuantan 
tak tahu pe yang aku nk ckp.. yang pasti aku berserah kepade yg maha kuasa jek

cetenya cm nh semlm time aku duk lepak2 tgh cete korea ngn roomate aku
tetibe mak aku kol .. mak aku ckp yg tolong sedekahkan yassin kat pak ngah sbb pak ngah tgh tenat
tetibe mak aku ckp pak ngah  aku kene transfer  ke kuantan . dia dr muadzam. hum berderum jantung aku.
aku pon terus lari kat depan umh yg mane budak budak nh lepak kat depan uh .
aku dgn berseluarkan pendek ( ala maklom lah ) terus jerit paggil member aku. opss ade WARDEN lah, haha budak3 nh da suruh aku msok, perghhh nsb baek lah an diowng cover , lau tak mau aku kene kompaun . 

bincang punya lah bincang ngn warden aku uh. akhirnya dia nk antar kiteowg kat htaa . hum lega jap. g siap2 da tak pikir da keterampilan. lantak... urgent ok.siap jek kiteowg pon terus grak ke htaa. 
smpai2 jek jumpe omin ( sepupu ) kat luar red zone. hum aku pon terus masok and slm2 ngn mak ngah. sumpah aku sebak tgk pak ngah. p aku still cool kan diri aku. budak2 nh da tahu and nampak muke aku cmner. relax... beristifar byk2 .

aku pon pegang tgn pak ngah and paggil name dia : pak ngah, nh noor ( pggillan fmly besar) dtg, pak ngah kuat semgat yek ( sebak ) . semua ade kat sini . pak ngah kene bertahan..

 siyes aku nk melelh p aku still cool kan diri , malu nak ngis pan mak ngah n sepupu aku. hehe :)
 last last aku pon balik umh coz esok aku nak keje pagi. humm tinggal la pak ngah and makngah n anak nya.. 


SEMOGA PAK NGAH CEPAT SEMBUH :)

No comments:

Cute Strawberry