Monday, July 25, 2011

sad story for this weekend

Selamat PAGI semua
aku tak tahu nak cete kat sape nak luah kat mane
satu satu nya owg yang aku cete da semuanya pegi tah hilang kemane
takpe aku tahu kehidupan memmng cmnh bile suke dicari bile benci dibuang cm sampah
hum takpe ini just dugaan dr Allah
btw aku da 3 hari demam panas muntah muntah and also sakit belakang yang tak terkate sakitnya
hum siyes aku perlu sgt kelibat mak aku disisi aku
nak menagis sekuat kuatnya da pun terjadi terlifon mak smbil nagis2 pun sudah tapi  bile aku pikir2 balik tak kan aku nk menyusahkan mak aku ,dia da la tak sehat nak dtg kuantan semate mate jage aku time aku sakit nh. hum siyes aku perlu mak!!!!

lau tak bile aku sakit mak la yang teman aku tido mak la yang suapkan makanan mak la yang bawakkn air suam kat aku mak la yang bagi makan ubat semuanya mak , bile aku lenguh kaki mak la yg urutkan kaki aku.. hum aku perlu makkkk!!!!!!!!! humm tapi mak jauh tambah lagi tak sehat.

sakit sgt mak!! badan aku lemah panas meningkat tak de redanyer.. masok bulan nh da kali ke 2 aku demam teruk cm nh tapi ini yg paling teruk. hum siap muntah muntah ,perut kosong masok sikit makanan terus kuar balik, tersungkur2 aku jln. hum air mate meleleh bile roomate caring ttng aku, diaowg yg suapkan ubat diaowg yg ambek kan air..hum aku da ase cam owg yang tak bergune. kenape la mesti jadi macm nh.. aku rase sebelom2 nh aku leh thn sakit aku.. tak la smpai cmnh, hum takpe aku ambek ini semua sebagai dugaan.

bukan tue saje, terlalu banyak masalah dlm pemikiran aku yang semakin menimbun nimbun, bukan semakin berkurangan tapi menimbun, aku tahu ini dugaan tapi .. hum dgn assigment ygng melambak yg aku tak sentuh2 , nh mahu lagi nk tambah masalah. kekdang aku ase berdiam diri lebih better dr sakit hati. aku da mls nak melayan bende yang wat hati aku sakit. malas bagi aku biarla , tak cukup cukup nak buat aku sakit biarla..manusia tak pernah kenal erti puas.. aku terime dgn senyuman.

fuhh lega da , semua yang aku pendam dr hari sbtu uh da aku lepaskan..hum siyes sgt sengsare..and tuk sepengetahuan kowang aku da malas nk care ngn phone aku da..aku silentkan. and letak merata rata, tah bape byk la msj yg masuk kol yg masok aku tak angkat and wat tak tahu..terlalu stress..
semuanya tak paham keadaan aku tahu nak mendesak jek hingat aku nh ape robot ke yg leh ikot jek kemahuan diaowag,humm (muke geram)

aku nak ucapkan thnks sgt sgt tuk roomate yg da care giler time aku terkujur kat ats katil uh, sorry susahkan kowang and sumpah aku tak pernah nk menyusahkan kowang. hum tak nk same skali.hum  jase kowang tak kan pernah aku lupe. thnks :)

hum entri bukan tuk sape sape and kepade pembace pembace yang terase ,please jgn terase  :)


No comments:

Cute Strawberry