Wednesday, August 17, 2011

wordless thursday : beria wey

salam ramadhan  semua 
da  ramadhan ke 18 kite ye. alhamdulillah syukur kepade ilahi
hari ini hari last aku praktikel kat htaa
suke nyer aku tapi tak bleh nak suke sgt la an. coz tak pai kol 9 mlm ag. aku shift petang. and last day aku bebuke di hospital. ngee ~ bestnyer. esok aku da mule bebas dari tension prktikel an. and pas nh terpakse la
bersengkang mate untuk setelkan semue assigment yang melambak tuh. yup last paper work aku yang  tak pernah aku sentuh langsung. ngee~ 


sebut sebut ramadhan ke 18 nh, da nak dekat ye raye kite? wah kowang mesti baju raye kowang da keliling pinggang an? mesti cantik2 kan? wah best nyer jadi kowang. hum siyes tahun nh aku tak pikir sgt nak raye,nak shopping raye. ke ape ke? lau raye sebelom2 nh aku sgt giler shopping. baju raye tak kire da bape pasang. p pakai nyer sekejap jek .err tue la aku. pakai bju kurung time memerlukkan jek. past uh tukar t shirt and suar jeans. ngeee ~


masih ade bape hari lagi aku di kuantan, lepas habis nh aku kene buat presentation tuk case stdy aku kat kolej depan depan lecturer. and tepat pukul 10.30 am bertarikh kan 24/8 nh aku balik johor. yeah ! mak da tak sbr tunggu kepulangan aku, dia kate nak shopping raye ngn aku. hum tahun nh aku nak berserdahna jek. coz baju tahun lepas bayak yg aku hanya pakai dua tiga kali jek.tak baik membazir kan? bile yang betol2 perlu. tapi en bofrend aku da janji nak lanje baju raye . ngee akan saye tuntut . muah !


okey la ,aku nak siap siap pegi praktikel.thanks kerna support blog usang ini.


*lagu di blog ini sweetkan? i liked


No comments:

Cute Strawberry