Sunday, June 6, 2010

PLEZ !

selamat pagi
jam da menunjukkn kul 1-30 pagi ek
kawan kawan
aku stillm lagi xleh tido
bukan ape ,aku kene setelkan assgment yg esok aku kene present
ermm pale aku ase nk melayang layang jek
kenape yek
hati aku sakit
sakit sangat
bdan aku lemah, yek bertmbah lemah
dr pg td aku asyik muntah jek
da dehydration sudah
ermm aku jd lemah gile, dunno why. slah makn kowt.ermm tertekan kowt
pale nh mcm da nk pecah ar.
byk masalh
mane owg yg aku syg n aku perlu ketike aku mcm nh
xder!
damn it.
sedih weh
aku xthu nk ctr ngn sape hnyer hati nh jek yg paham maslh yg ade skarng
aku xkuat kowt
diri aku semakin hari semakin lemah
even sebelom nh aku g bercuti
tp tetap same
im feel suck rite now
plez plez bila beban nh nk hilang dr bahu aku dr pale aku
kenape kenape semue nh terjadi
aku x faham!
sudh la. cukup smpai sini
aku x lart da
aku harp mslh nh dpt selesai
cepat cepat yek
tolong la..aku xmau mcm nh
sakit..sengsare..pedih..
k da!

No comments:

Cute Strawberry